Young Nug

Retired Employees
  • Content count

    1,680
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

Young Nug last won the day on July 16

Young Nug had the most liked content!

Community Reputation

3,611 Clam Whisperer

About Young Nug

  • Currently Viewing Forums Index
  • Rank
    donald trump can eat a FRIGGIN meatball sandwich with extra onio
  • Birthday 07/05/1998

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Pronoun
    ssj4gogita4
  • Interests
    -Living.
    -Breathing.
    -Eating.
    -Drawing.
    -Reading.
    -Music.
    -Sports.
    -The ladies.
  • Location
    Milky Way
  • Favorite Episode
    Have You Seen This Snail?
  • Favorite Character
    Squidward

Recent Profile Visitors

148,226 profile views
  1. Young Nug

    Invader Zim: Enter the Florpus

    INVADER DIB SOON COME
  2. Young Nug

    nuggets makes music

    A really long time ago I sampled (interpolated? dunno the word. I replayed the sample) a couple really great musical moments from the Something Entirely New scene in Steven Universe, never posted it because I thought I was gonna finish it, but I've got no idea what the fuck to add to it at this point so right now is probably as done as it's ever gonna be
  3. Young Nug

    I make music now

    wayyyy better than the shit I was making at your age that second track is dope asf
  4. Young Nug

    i mix shit!

    do you have a program where you do scratches or is this like a real turntable been trying to figure out how to scratches on beats for a minute now
  5. Young Nug

    Jurassic World: Fallen Kingdom

    Trevorrow really must’ve thought he was some franchise-changing Last Jedi shit with that ending lmao movie was the kind of stupid that you couldn’t even really turn your brain off to enjoy, with a lot of silly plot elements and one liner shit like this: Nerd: Man, it’s really hot here *Starlord looks to a volcano in the distance* Pratt: it’s about to get a lot hotter. populating the film every five seconds. Jeff Goldblum deadass explains the concept of the film and name drops the name of the movie at the end to show you what kind of movie you’re dealing with if you weren’t already aware. There were a couple cool plot twists and a lot of really inventive action sequences, but overall, this one ain’t it The position that this film put the franchise in might make the third one somewhat interesting though, so I guess Universal has my money once again lmao
  6. Young Nug

    SBC's Top 50 Best Episodes Ever 2018!

    *shrug* Mimic Madness might not be the best episode ever and it might not be better than some of the things on this list, but in a lot of ways, it's exemplary of what makes a fantastic SpongeBob episode. Anyone that thinks that the song is the main draw for the episode is missing the point. Sure, the song is great. But beyond that, the episode works on a lot of levels and is like an ode to everything good about this show. The plot is the same skeleton as episodes like Hooky, Yeti Krabs, and Face Freeze, but that feels more nostalgic than it does lazy. Mr. Lawrence is at the helm, and he's pretty much the only guy that's been able to hold his sauce with this show after so many years, so jokes like "BRING IT AROUND TOWN" feel more like pleasant references, not "GUYZ LOOK, REMEMBER WHEN THIS SHOW WAS GOOD???!" shoehorns. There are jokes here that work, and anyone saying otherwise... probably needs to reevaluate what they think is humor. Not saying they all work, or they're even all good, but if you're saying you didn't at least smile when Krabs knocked off Squidward's mask or when SpongeBob screamed "I'M A FREAK!", then I don't think you're telling the truth. This is one of the few episodes where the super-cartoon bullshit this season didn't get in the way of the story. And what a story it is! SpongeBob has always operated best when the moral of a story isn't something stupid ("I guess crying really does solve all your problems!"AHGAPIGHPIANGIPNG AWFUL) and the main thing with SpongeBob is that it's main moral has always kind of been "be yourself". That's why the movie works, that's why episodes like Pressure or Not Normal work - it's why the damn pilot episode works. SpongeBob has always been about individuality, even when it's not cool. And Mimic Madness is another episode about that, in a more direct sense than usual. It's an episode about losing yourself and rediscovering who you are, and I think the song encapsulates all of that. To boot, you've got most of the cast together, which is always fun to see, even in episodes like Earworm. The heart here, which is an element that post-Season 5 SpongeBob rarely likes to draw upon, is really sweet, and elevates something already stellar into even better territory. so a good message, heart, humor, great animation and a standout performance from Tom Kenny coupled with strong writing and at worst, average humor, and you've got something that's on par with a Season 1 episode, but by my metrics it's already outranked 80% of post movie and post-post movie, and we're in the midst of an era of SpongeBob that I'm not a huge fan of. I personally think it's a classic and deserving of a spot on this list, if maybe not so high. But does it really matter? It's not Chocolate With Nuts. It's not Dying For Pie. It's not Have You Seen This Snail. Hell, it's not even Valentine's Day. But it's damn good. And anyone saying that people picked it for any reason other than that is jokes. If you don't like it, that's fine, but like... Just let people enjoy what they want to enjoy lmao. And even if you don't like it, it's at least a GOOD episode! Y'all acting like this is A Pal For Gary on the list or some shit. But it's here. Comment and move on. i gotta stop writing dissertations for spongebob episodes man
  7. rocknaldo the best episode of steven universe, change my mind

    1. Show previous comments  5 more
    2. Young Nug

      Young Nug

      I’m kidding whobob lol

    3. Master WhoBruh

      Master WhoBruh

      pshhhhh you can't the truth forever nugs (smirk)

       

    4. Hayden

      Hayden

      Something might "Change Your Mind" in 2018

  8. wha gwan mi dads

    1. Katniss

      Katniss

      are you Jamaican now? :Laugh:

  9. Young Nug

    ask nuggets. please. my wife left me

    Still might be my favorite movie of all time if we’re being real. Such a perfect film
  10. Young Nug

    A word about community (shoutouts)

    you bought me a mediocre Taylor Swift album girl, we besties for life always got ya back
  11. Young Nug

    Ask Clappy Something

    You actually fucked with Hereditary? I thought it was super good until the last 20 minutes or so
  12. MMB is one of maybe 5 episodes in Season 8 deserving of the praise we gave that season back in the day lmao
  13. Shuffleboarding Master Race
  14. someone teach me how to color digitally plz

    1. Show previous comments  1 more
    2. Young Nug

      Young Nug

      teach me ya ways

    3. tvrepairman

      tvrepairman

      get on skype bit

    4. Cha♡

      Cha♡

      the most i can show you in 15 mins before I leave somewhere lol. (but I can always do a stream of me drawing too later

      me boy get SketchBook, that's what I've been using for like 3 years now

      (I only drew this in a few minutes so bare with me and I didn't bother cleaning up the line art as I in general have a bad habit of that.)

      PNUCEYX.png

      The first layer of Katsura is blank this will be the coloring layer. The Second Layer is the rough sketch, some people (better than me of course because I still don't do this lmao) do this sketch in a bright color like red or something so that they can make a Third Layer with the crisp line art.

      efQWxVf.png

      Now I did the red parts of Rough Sketch Layer 2 is more correctly in this version of Katsura. The bright red colors help you to see the sketch layer compared to the final lined layer. You can erase the rough lines by using the eraser on Layer 2 and the Layer 3 final lines will remain. 

      WqN1pCZ.png

      (Idk if you needed help with that part but I did it anyway for this program's sake lol.)

      You can either skip Layer 3 and then go to the coloring layer, Layer 1.

      F9yQSxU.png

      I don't normally do lines on Katsura this thick as he is an anime character but for the sake of being easier to see I did it this one time.

      Shading is everything, it brings the drawings to life. I really really recommend looking at the shading on the original the thing you were gonna draw. Light source is important as is making certain things look like they shine (hair, etc). 

      Opacity can change the level of intensity on the main Paint brush as can Airbrush to make it look a little more blended in. Not too much of the Airbrush, you don't want it being too shiny. 

      5khyYRn.png

      Just mess around with the colors and shading but still look at the material source is what I can else say. Like I said earlier, I can always eventually stream me doing this as I've done it before. Hope this helped even in the slightest. :D 

  15. Young Nug

    ask nuggets. please. my wife left me

    take a listen to their albums my dog, they are v good even tho idk wtf they sayin lmao Kids See Ghosts was fantastic, and while I wouldn't say it's better than say, Throne, it's definitely Ye's most focused project in at least half a decade. Ye was disappointing and the lyrics were mostly dumb, and while the beats were good... When are they not? So yeah, not the greatest. But Kids See Ghosts, very fire. GRAT GAT GAT GAT damn i can't wait to watch this in full DNA was the second song by them I heard in full and it's wonderful. Pied Piper is also heat now go to your room Eugene
Doubloons: $148,207


ImageNameDescriptionAmount
Godly Spellbook (GG) An godly spellbook for Goofy Goobers! This book of spells is so powerful that we had to shrink it down in size to contain its aura!1
Sky 1
SpongeBob Easter 2015 An exclusive icon given to people who finished the Easter Egg Hunt 2015!1
V11 Polo Shirt An exclusive item for your iFish to celebrate the launch of V11!1
Santa Hat An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Santa Beard An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Santa Sweater An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Santa Pants An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Santa Boots An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
SpongeBob Christmas 2015 An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Squidward Christmas 2015 An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Chocolate Clarinet An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Chocolate Starfish An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Chocolate Fruitcake An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Chocolate Donkey An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2015.1
Chum Bucket Bucket Helmet An item exclusively given during April Fools 2016!1
Gold Medal 1
Silver Bell An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2016.1
Reindeer Hat An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2016.1
Holiday Gary An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2016.1
Holiday Patrick An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2016.1
Chocolate Krabby Patty An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2016.1
Chocolate Dollar An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2016.1
Chocolate Jellyfish An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2016.1
Jingle Bell Hat 1
Holiday Scarf 1
Winter SpongeBob An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2017.1
Santa Claus An exclusive item given out during 12 Days of Christmas at Snowcember Ball 2017.1
Chocolate Flower 1
Chocolate Karate Glove 1
Chocolate Snail 1
  • Profile Music