Dr. WhoBruh

ask whobibbles about life and death

5,500 posts in this topic

ooh i was gonna say for father's day, ozu should take the boys mini golfing at Mini Pines or fishing (possibly with other family) 

but I think he should teach them how to surf since ozu's surf in at least two different eps. even if guano's afraid, he could learn to simply do bogey-board surfing near the shore? definitely something fun 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Kiyozu♡ said:

what do u think ozu did for father's day? :funny: 

Guano gave him the best daddy award (it's a stolen Emmy), whereas Yes Man threw a great party for Ozu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, Kiyozu♡ said:

anyone from fg that u want to see return?

Bertham and Ernie the Giant Chicken (gotta love chicken fights)

22 minutes ago, Vampire Style! said:

if you could have your own guardians of the galaxy crew, who would you have on it? :funny: 

I would include GOTG fans like you, Clappy, Katniss etc (smirk) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Kiyozu♡ said:

still can't get into mikesuki and lilynard yrs later. km shipping in general is lamo? :funny: 

I mean in the ep, that was funny but I'm surprised to see people actually shipping them lmao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ozu and kiyoko would totally fight on who gets to use ozu's weather machine from la cage aux mikey while yes man is ozu's guinea pig for the machine again? :Laugh: (of course he wouldn't get hurt as much as last time)

"c'mon man, I wanna lay in the warmness of 74 degrees and your killin' my dream! old man dream killer!"

"Kiyoko, you can't just change the weather to whatever you want, it's against the laws of nature! ... And besides, I already called low temperatures to make snow money sculptures! So get lost." 

"TOO MANY ICE CUBES EVERY SINGLE PLACE IMAGINABLE ON ME! MAKE IT STOOOOP!" -ym

and omg! ur thread name :funny: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Kiyozu♡ said:

ozu and kiyoko would totally fight on who gets to use ozu's weather machine from la cage aux mikey while yes man is ozu's guinea pig for the machine again? :Laugh: (of course he wouldn't get hurt as much as last time)

"c'mon man, I wanna lay in the warmness of 74 degrees and your killin' my dream! old man dream killer!"

"Kiyoko, you can't just change the weather to whatever you want, it's against the laws of nature! ... And besides, I already called low temperatures to make snow money sculptures! So get lost." 

"TOO MANY ICE CUBES EVERY SINGLE PLACE IMAGINABLE ON ME! MAKE IT STOOOOP!" -ym

and omg! ur thread name :funny: 

poor Yes Man. He doesn't deserve all this.

also yes ;)

2 minutes ago, Vampire Style! said:

I wish I had a magic death arrow? (d) but then again I can't whistle :Laugh: 

I can't whistle either, so I'll just pretend to be a drunk raccoon.

2 minutes ago, Spongetron Robotpants said:

What about me? D:

don't worry you are one of guardians of the galaxy. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, Vampire Style! said:

you mean trash panda? (smirk) 

yeah lmao

also "trash" panda 

now Trash Boat name Rigby from Regular Show gave to himself is 10 times funnier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Recently Browsing   0 members