Jump to content
  • Advertisement

Ask Miss Smiles!


Sauce Mama
 Share

Recommended Posts

On 11/1/2020 at 9:49 AM, kev said:

got a list of fav tracks from it?

im obsessed with: shut up, 34+35 is a sexy ass bop, nasty, six thirty, my hair, and pov!! 

she basically made a sex album and im kinda here for it haha what are your picks?

Link to comment
Share on other sites

On 11/22/2020 at 10:03 AM, kev said:

liked 34+35, motive, off the table, and pov on first listen! love language has been growing on me a little bit lmao

34+35 is probs the winner of that album tbh......no wait pov is lol 

Link to comment
Share on other sites

On 1/3/2021 at 1:59 PM, Katniss said:

thoughts on Ari getting engaged again??

sowwy i know this is late but im really happy for her! although im a little wary of how things are gonna turn out since it doesnt really seem like theyve been together that long lol we dont want repeated mistakes now

Link to comment
Share on other sites

On 2/14/2021 at 10:43 PM, Katniss said:

happy birthday??

1) how was your bday??

2) what do you think of Outlander so far :funny:

THANKS KAT!

1) It was pretty good actually my cousin and aunt came over and we made margaritas and played pool in my backyard and i got drunk and thats pretty much it! ? 'twas a fun birthday...even if i couldn't celebrate with all the people i wanted to because of covid.  

2) I think its pretty steamy already hahaha but tbh i haven't gotten super far into it yet...have you??

Link to comment
Share on other sites

On 3/10/2021 at 10:12 AM, Katniss said:

1) omg that sounds like fun 

2) I’m only like eight episodes in haha but you right it’s defo steamy af? ? 

I got distracted, stopped watching outlander, and got into its always sunny in philadelphia instead.....oopsies  :funny:

Link to comment
Share on other sites

On 4/25/2021 at 1:37 PM, Katniss said:

Oh man I haven’t seen it in ages but Mac is great? Love Charlie tho :Laugh:

Mac is pretty fuckin great but the thing that always got me was when Dennis had his moments of rage ?  

 

  • Funny 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...